قائم مقام وزیر كشور:وحدت عامل پیروزی و حفظ انقلاب است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا 'علیرضا افشار' روز جمعه در راهپیمایی 22بهمن مردم سنندج افزود: دشمن از دیرباز با شناخت وحدت و یكپارچگی مردم تمام تلاش خود را برای لطمه زدن به این عامل به كار بسته است.

وی اظهار داشت: دشمن نه تنها در فكر ایجاد تفرقه میان مردم كشورمان است بلكه تلاش می كند كشورهای اسلامی را نیز تجزیه كند در حالی كه آنها خودشان اروپایی متحد با پولی مشترك تشكیل می دهند.

وی دفاع مقدس را تجربه ارزشمند در این زمینه دانست و افزود: دشمنی كه شرق و غرب از وی حمایت می كردند با اتحاد و یكپارچگی مردم به زمین زده شد.

وی با اشاره به وابستگی كشور در دوران رژیم شاهنشاهی گفت: امروز هر چه داریم به همت تلاش ایرانیان و بدون وابستگی به دست آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره كرد و افزود: انتخابات فرصتی دیگر برای حضور مردم در صحنه و نشان دادن اتحاد و یكپارچگی است.

افشار اظهار داشت: اخلاق انتخاباتی باید در درجه اول اهمیت باشد و مردم، كاندیداها و مجریان انتخاباتی آموزه های دینی را سرلوحه كار خود قرار دهند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی و تاثیرپذیری كشورها از انقلاب اسلامی، گفت: مردم در روز 22 بهمن با حضور خود بار دیگر پرچمدار بیداری در منطقه شدند و به حركت های اسلامی روحیه بخشیدند.

قائم مقام وزیر كشور، آزادیخواهی، استقلال طلبی، مجاهدت و شهادت طلبی را درس هایی دانست كه انقلاب ایران به حركت های اسلامی منطقه داده است.

570/533/330





:: برچسب‌ها: عکاسی , سیاه , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: